De eerste BIJKlets avond werd ook besteed aan het toonbaar maken van onze stal en directe omgeving.
Harken, schoffels, bezems, aardappelschilmesjes, knielappen, alles werd ingezet voor een fantastisch resultaat!
Onder het genot van koffie, thee en Knol’s koek kon ook nog BIJgepraat worden, zeer geslaagd.
De volgende keer is BIJkletsen op 5 juni om 19:30
Hartelijk dank aan Annemarie, Allard, Bert, Roelf, Ben, Janneke en Paul.
Toch nog een vraag: Is er nog iemand die de kijkwand wil schilderen?
En is er iemand die 2 nieuwe luiken voor de verenigingsstal (kijkgat met gaas) wil maken?
We horen graag!


